Home » Front office medewerker – part time (33,5 uur)

Amsterdam Cupcake Company is op zoek naar een collega voor ons kantoor als front office & administratie medewerker

De functie is een gecombineerde kantoor functie waarin je eigenlijk fungeert als all rounder binnen een klein team van 8 medewerkers. In een relatief kleine onderneming als Amsterdam Cupcake Company is het lastig een functies met één functiebenaming te omschrijven. Sommige taken binnen een functieomschrijving zijn helemaal niet aan de orde binnen ons bedrijf én andere taken vallen onder een andere functiebenaming.

Als onze nieuwe collega ben jij het visite kaartje naar onze klanten toe in schrift via de e-mail & in woord aan de telefoon. Jij bent spontaan in schrift en woord en weet snel te schakelen om klanten telefonisch te voorzien van de juiste informatie. Soms moet je stevig in je schoenen kunnen staan, want er zijn ook klanten die geen nee willen horen als zij bijvoorbeeld te laat zijn met het plaatsen van een bestelling. Geduld, vriendelijk en kalm kunnen blijven onder stress zijn dus een pro.

De functie omschrijvingen hieronder zullen je meer duidelijkheid geven over de baan.

De startdatum van de functie is 01 augustus 2021.

Functie omschrijving

- Informatie aanvragen van klanten over taarten, cupcakes, cakepops en andere beantwoorden via de e-mail, telefoon of persoonlijk in de winkel.

- Advies geven op basis van bovenstaande informatie aanvragen.

- Prijzen doorgeven op basis van bovenstaande informatie aanvragen.

- Bestellingen verwerken in ons systeem wanneer deze bevestigd zijn

o Bestelformulieren invullen

o Inplannen in de agenda

o Inplannen op de bezorglijst

o Eventueel overleg plegen met de keuken

o Nakijken van ontvangen betalingen

- Overig voorwerk van bestellingen dat niet onder de keuken valt (het bereiden van eetbare printjes bijvoorbeeld).

Als onze nieuwe collega op kantoor krijg je dagelijks te maken met informatie aanvragen voor cupcakes, cakepops, taarten, sweet tables en/of bruiloften. Op basis van de wensen van een klant en het budget ben jij in staat advies te geven én mee te denken over de mogelijkheden die wij kunnen bieden. Deze aanvragen kunnen telefonisch of per email binnenkomen, maar ook persoonlijke bezoeken aan de winkel komen regelmatig voor. Vaak zal jouw advies vertaald moeten worden naar een overzichtelijke offerte en eventuele schriftelijke toelichting met betrekking tot verschillende mogelijkheden. Hierbij is helder en eerlijk verwoorden wat wij als bakkerij kunnen bieden ontzettend belangrijk.

Jij bent de schakel tussen het product en de klant; daarnaast ben jij de schakel tussen het product en de keuken. Jij hebt immers de bestelling aangenomen en verwerkt, waardoor jij eventuele vragen (bijvoorbeeld onduidelijkheden van de keuken over het ontwerp) moet kunnen beantwoorden.

Functie eisen:

  • Sterke communicatieve vaardigheden, waarbij vriendelijkheid en duidelijkheid voorop staan.
  • Ervaring in een winkel en/of klantenservice.
  • Ervaring in communicatie met zakelijke partners.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Goede beheersing van het Engels; de teamleider in de keuken is Engelstalig
  • Creatief denken – ontwerpen van cupcakes en taarten samen met de klant
  • Affiniteit met taarten en/of cupcakes
  • Kunnen multi-tasken
  • Prioriteiten kunnen stellen op jouw ‘to-do-lijstje’
  • Verantwoordelijkheidsgevoel naar klanten en je collega’s
  • Kunnen werken in klein team verband waarbij soms andere werkzaamheden van je worden gevraagd (zoals helpen afwassen, helpen taarten zagen, of een andere keuken gerelateerd klusje)
  • Rijbewijs is een pré
  • Bereid af en toe bestellingen te bezorgen bij te kort aan personeel (ziek/vakantie vaste chauffeurs).

Uren en salaris

De nieuwe aanwinst van Amsterdam Cupcake Company betreft een part-time functie op basis van een 0 uren contract, waarbij je gemiddeld 33,5 uur per week ingeroosterd wordt; 5 dagen per week: maandag & vrijdag 09:15-18:15u ; dinsdag t/m donderdag 09:15-15:15u.

Wij bieden deze functie aan op basis van een 0-uren contract gezien de huidige onzekere COVID-19 situatie.

De functie is beschikbaar per 01 augustus 2021.

Salaris conform CAO Bakkersbedrijf; afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Over Amsterdam Cupcake Company

Bij Amsterdam Cupcake Company werk je in een klein team verband samen om de mooiste en lekkerste cupcakes en taarten te creëren. Door de kleinschaligheid van het bedrijf werk je vaak samen én vervul je eigenlijk niet slechts 1 functie, maar zoals deze vacature al aangeeft 2. Onze open keuken, die aan de winkel ´hangt´ staat symbool voor transparantie die wij als bedrijf bieden naar onze klanten toe. Ook als collega´s onderling zijn wij open en eerlijk naar elkaar toe.

Herken jij jezelf in bovenstaande functieomschrijving en voldoe je aan de functie eisen, stuur dan je CV en motivatiebrief vóór 23 juli 2021 per e-mail t.a.v. Faryel Bhailal (vrouw).

 

Scroll naar top